Social Media Manager és Tartalomgyártó kurzus.

ÉLŐ, ONLINE ÓRÁK, 10 HÉT, 20 ALKALOM

Kerülj a legkeresettebb szakemberek közé, vagy kezeld a saját márkádat profi módon – 100% garanciával.

Szerezz piacképes tudást ezzel a mindent átfogó közösségi média kurzussal.

A kurzus végére olyan elméleti és gyakorlati tudásod lesz, amivel azonnal munkához láthatsz.

1. Stratégia & Pszichológia

A véletlenszerű és rendszertelen posztolás semmit sem ér – tanulj meg hosszú távú marketing stratégiát alkotni a meghatározott célok alapján.

2. Képszerkesztés – Canva

Posztok, prezentációk, hirdetési kreatívok, szórólapok. Megmutatjuk hogyan tudsz te is gyönyörű vizuális anyagokat készíteni.

3. Videóvágás – CapCut

A videós tartalom mindent visz, de csak akkor, ha az profi. Megmutatjuk hogyan vegyél fel és szerkessz profi videókat magadnak vagy ügyfeleknek.

4. Szövegírás – ChatGPT

A legjobb barátod szövegírásban, ötletelésben, témaválasztásban. Megmutatjuk hogyan használd profi szinten a mindennapokban.

5. Hirdetéskezelés – PPC

Buyer persona, hirdetéskezelés, PPC kampányok, KPI-ok, influencerek. Olyan gyakorlati marketing tudást adunk, amit használni is fogsz.

6. Projekt Management

Megtanulod hogyan kezelj egyszerre akár több projektet is, milyen eszközöket használj, mit és hogyan csinálj, hogy mindig tudd mi történik.

Legyél nézőből rendező!

Mit kapsz a kurzus elvégzésével?

Valódi tudás, nem csak elmélet

Megérted, hogyan működik a social media a színfalak mögött: stratégiát építesz, nem csak random posztolsz. A kurzus során valódi projekteken dolgozol, és megtanulod, hogyan kell irányítani a nézők figyelmét.

Élő, online, személyre szabott

Ez nem egy felvett videós tananyag: azonnal kérdezhetsz, amire azonnal választ is kapsz. Mindent élőben, online, személyre szabottan mutatunk meg úgy, hogy biztosan megtanuld.

Saját portfolió

A kurzus végére közösen összeállítunk egy olyan szakmai portfóliót, amivel egészen biztosan ki fogsz tűnni az önjelölt, ám de valójában képzetlen közösségi média managerek közül.

Neked szól ez a kurzus, ha te…

Pályakezdő

Az elmélet nem elég, neked valódi, gyakorlati tudásra van szükséged.

Vállalkozó

Szeretnéd a saját kezedben tartani a közösségi média megjelenésedet, mindezt profi módon.

Marketinges

Már dolgozol a szakmában, de érzed, hogy ideje tovább fejleszteni magad.

+

Karrierváltó

Mindig is vonzott a kreatív szakma, de eddig nem volt lehetőséged elindulni.

Fiatal szülő

Szeretnéd okosan felhasználni ezt az időszakot arra, hogy egy új karrierbe kezdj.

De nem neked szól, ha…

Az igazság az, hogy a Social Media Manager kurzus nem való mindenkinek.

Ne jelentkezz, ha…

Nem érdekelnek az új technológiák, nem szeretsz új dolgokat tanulni. Nem szeretsz utazgatni, nem szereted a spontán dolgokat, nem érdekelnek a kihívások, nem szeretsz emberekkel együtt működni, és nem érdekel a közösségi média sem.

Akkor jelentkezz, ha…

Szívesen dolgozol együtt emberekkel és érdekelnek az új technológiák. Szívesen dolgozol kötetlenül. Ha kifejezetten élvezed, hogy a nap egyik felében pl. forgatsz, a másik felében egy fotózáson vagy, a nap végén pedig posztokat időzítesz be a laptopodról – bárhonnan.

Mennyit kereshetsz Social Media Managerként?

Attól függ, hogy alkalmazott vagy szabadúszó leszel.

Minden szakmára elmondható, hogy az a szakember, aki többet tud, akire több feladatot is rá lehet bízni, aki folyamatosan képzi magát, az többet is keres – egyszerűen azért, mert több hasznot is termel a megbízójának.

Alkalmazottként egy kezdő közösségi média manager fizetése kb. havi netto 400.000Ft körül mozog. Egy ügyesebb, tapasztaltabb szakember már nettó 500.000-700.000Ft körül keres havonta.

Szabadúszó egyéni vállakozóként valahol havi 600.000 és 1.000.000Ft közötti bevétel a reális. Mindezt helyfüggetlenül, kötetlen munkaidőben, szabadon.

A következő csoport indul:
2025. június 16.

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Tematika

10 hét, 20 élő, online alkalom

Social Media és Marketing elméleti alapok

Megnézzük, hogyan épül fel egy social media stratégia, mi a célja, hogyan működnek a platformok algoritmusai, és mitől lesz tartósan működő egy márka jelenléte. Átbeszéljük a célcsoportok, hangnemek, tartalomtípusok és kampányidőzítések rendszerét.

Facebook – a közösségi klasszikus

Megtanulod, hogyan épül fel egy üzleti oldal, mitől lesz ütős egy poszt, és hogyan használható a Facebook kampányokra, közösségépítésre vagy remarketingre. Külön kitérünk a csoportokra, eseményekre és a hirdetések alaplogikájára is.

Instagram– vizualitás és történetmesélés

Megmutatjuk, hogyan tervezz jól kinéző, tudatos feedet, és hogyan készíts olyan sztorikat, reels-eket és posztokat, amik figyelmet és elköteleződést hoznak. Átbeszéljük a hashtag stratégiát, algoritmust és a brandépítés vizuális szabályait.

Pinterest – inspirációból forgalom

Megismered, hogyan működik a Pinterest, mikor érdemes használni, és hogyan tudod optimalizálni a pineket keresőoptimalizálásra és vizuális keresésre. Főként kreatív területeken működik jól, ezért megtanulod, hogyan illesztheted be a stratégiádba.

LinkedIn – a professzionális jelenlét

A LinkedIn nem csak álláskeresőknek való: megtanulod, hogyan építs szakmai márkát, és hogyan kommunikálj B2B közönségre. Megmutatjuk, milyen posztok működnek, hogyan építs kapcsolatokat, és hogyan érj el céges döntéshozókat.

YouTube – tartalom hosszú távra

Átbeszéljük, mikor érdemes videós csatornát indítani, hogyan tervezz és szerkessz videós tartalmat, és miként épül fel egy YouTube-stratégia. Kitérünk a SEO-ra, a címsorokra, a nézőmegtartásra és a konzisztens tartalomgyártásra is.

Threads és X (Twitter) – rövid tartalom, gyors hatás

Megnézzük, hogyan lehet közéleti, szakmai vagy személyes márkát építeni rövid szöveges tartalommal. Átbeszéljük a „gondolatvezetés” technikáját, és hogyan válhatsz szakértői hanggá ezeken a platformokon.

Canva – látványtervezés egyszerűen

Megtanulod, hogyan készíts szép, márkaazonos vizuális tartalmat kód vagy profi grafikus nélkül. Feedek, sztorik, prezentációk és hirdetési kreatívok – mindent gyakorlati példákon keresztül.

Capcut – videószerkesztés gyorsan, könnyen

Megmutatjuk, hogyan vágj, feliratozz, tempózz és effektezz úgy, hogy a videóid figyelmet keltsenek és végig is nézzék őket. A CapCut tökéletes eszköz social tartalmakhoz, és most megtanulod magabiztosan használni.

ChatGPT – a kreatív asszisztensed

Bevezetünk abba, hogyan használhatod az AI-t szövegírásra, ötletelésre, tartalomtervezésre – gyorsabban, tudatosabban, hatékonyabban. Megtanulsz promptolni, szerkeszteni, és emberi hangot adni a mesterséges intelligenciának.

PPC hirdetéskezelés – Meta (Facebook & Instagram) hirdetéskezelő

Megtanulod, hogyan építs fel hatékony hirdetési kampányokat a Facebookon és Instagramon: célzástól a kreatívokig, költségkerettől az optimalizálásig. Végigmegyünk a Meta hirdetéskezelő teljes logikáján, és gyakorlatban is kipróbáljuk, hogyan hozol létre eredményt hozó kampányokat – akár már az első ügyfélnek is.

Portfóliókészítés – amit megmutathatsz a világnak

Segítünk abban, hogyan állítsd össze a saját portfóliódat – akár vállalkozóként, akár munkavállalóként vagy szabadúszóként szeretnél elindulni. Megnézzük, milyen munkákat, hogyan és milyen formában érdemes bemutatni.

Projekt Management – vezess, rendszerezz, kezelj profi szinten

A tartalomtervezés és menedzsment csak úgy működik jól, ha átlátható rendszered van. Megtanulsz tartalomnaptárt készíteni, együttműködni ügyfelekkel vagy csapatban dolgozni – határidőkkel, briefekkel, eredményekkel.

+ 2 alkalom Vállalkozástan (Freelancer csomag)

Alkalom 1 – A szabadúszás alapjai:
Átbeszéljük, hogyan árazz, hogyan szerezz ügyfelet, és hogyan építs stabil, kiszámítható rendszert egyéni vállalkozóként.

Alkalom 2 – Márkaépítés és pozicionálás:
Mitől leszel ajánlható? Hogyan kommunikálj tudatosan, hitelesen, értékadó módon? Megtanulsz nemcsak jól dolgozni, hanem jól látszani is.

Mi van még a kurzusban?

A 20 élő, online workshopon kívül ezeket kapod még:

Saját portfólió készítés

Nem csak rengeteg tudással, de egy saját portfólióval fogsz távozni a workshopok végén. Ezzel a profi anyaggal azonnal elkezdhetsz munkát vagy ügyfelet keresni – a Freelancer csomaggal ebben is segítünk.

01

Letölthető sablonok és segédanyagok

Minden lépéshez kapsz letölthető segédleteket, szövegmintákat, dizájn- és struktúrasablonokat, bevált sablonokat – amilyeneket mi is használunk az ügynökségi munkáink során.

02

Személyes mentorálás

Folyamatosan számíthatsz ránk: élő alkalmakon segítünk, válaszolunk a kérdéseidre, és irányt mutatunk, ha elakadnál. Nem csak tanítunk, hanem ténylegesen támogatunk a céljaid elérésében.

03

Zárt közösség

Egy támogató közösség tagja leszel, ahol nemcsak kérdezhetsz, hanem kapcsolatokat is építhetsz. Hozzáférést kapsz a végzettek zárt csoportjához, és a FreelancerHUB csoporthoz is, mint kiemelt, ajánlott kivitelező.

04

A workshopok felvételei

A legjobb, ha minden órán részt tudsz venni, de nincs baj akkor sem, ha lemaradsz egy élő alkalomról. Minden órát rögzítünk, és bármikor visszanézheted őket, így a saját tempódban is tudsz haladni.

05

Utánkövetés és segítség az induláshoz

A kurzus után sem engedünk el – segítünk az első projektednél, ügyfélszerzésnél, árazásnál. A célunk, hogy el is indulj a tanultakkal, ne csak megtanuld őket.

06

JELENTKEZÉSI ŰRLAP

Foglald le a helyed! 

Első körben egy kötelezettségektől mentes beszélgetésre invitálunk, ahol felteheted az összes kérdésed, és mi is jobban megismerhetjük az igényeidet. Ezután eldöntheted majd, hogy neked való-e ez a kurzus.

Kezdés: június 16.

Időtartam: 10 hét, heti 2 alkalom

Ne habozz, jelentkezz!

info@marketingkurzusok.hu